小紅帽👒若蘭

Everybody Hurts - Avril Lavigne

"Don't know if I can do this on my own,
Why do you have to leave me? "

或許每個人都是虛偽的
自私的覺得是對方的錯
把自己的傷口無限放大
質問著為何你不理解我
懷疑這一切都全是謊言
明明一開始我們都幻想
這會是直到永遠的故事
互相珍惜一起的每一秒
想要去豐富我們的回憶

"It seems that I'm losing something deep inside of me.
Hold on on to me
Now I see …"

雖然很可惜終漸行漸遠
但那些過去都是真心的
因為愛你才能被你傷害
同樣地你會對我失望
也是因為你很愛過我吧
任何時候我都珍視著你
我心目中零順位的朋友
即使我被你推開也好
這一點請永遠不要質疑

"Everybody hurts some days,
It's okay to be afraid.
Everybody hurts, everybody screams,
Everybody feels this way,
And that's okay. "

難道你覺得離開你
我會過得更痛快嗎
即使痛也想要努力
因為我很在意我們
但若你因此而受傷
那麽我會為你祈求
沒有我你過得更好

"la la la la la It's okay. "

終有天
會好的
別介懷

"Everybody hurts some days,
And we'll all be okay.
Everybody feels this way
But it'll be okay. "

评论
@南半球のpsycho少女👸
唯愛與美食不可辜負也🍹
© 小紅帽👒若蘭 | Powered by LOFTER